I've got nowhere left to hide



I gotta take a little time
A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when I'm colder

In my life
There's been heartache and pain
I don't know
If I can face it again
Can't stop now
I've traveled so far
To change this lonely life

Gonna take a little time
A little time to look around me
I've got nowhere left to hide
It looks like love's finally found me
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "I've got nowhere left to hide"

  1. Maria says:
    12 de novembro de 2009 às 11:41

    Saudades tuas!

    Um grande beijinho!

  2. Enquanto dormes says:
    20 de novembro de 2009 às 02:43

    Adorei os textos...e esta música!

  3. anareis says:
    20 de novembro de 2009 às 11:28

    Estou fazendo uma Campanha de Natal para crianças necessitadas da minha comunidade carente,são crianças que não tem nada no Natal,as doações serão destinadas a compra de cestas básicas-roupas-calçados e brinquedos. Se cada um de nós doar-mos um pouquinho DEUS multiplicará em muitas crianças felizes. Se voce quiser ajudar é fácil,basta depositar qualquer quantia no Banco do Brasil agencia 3082-1 conta 9.799-3 Voce verá como doar faz bem a Alma,obrigado. meu email asilvareis10@gmail.com

Copyright 2009 Encontra-me...
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates